Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



woensdag 17 juni 2015

Niels

Dag iedereen,


Al even weer geen posts meer op deze blog. En dit omdat ik eind mei, beetje onverwachts toch tien dagen te vroeg bevallen ben van zoontje Niels.
Uiteraard heb ik nog geen tijd gehad om te knutselen. Met zo'n kleintje vliegen de dagen voorbij. Zeker nu ook de papa terug aan het werk is. I geef ook borstvoeding, dus de nachtvoedingen zijn ook sowieso voor mij, maar voor zo'n klein wondertje doen we dat met veel plezier.

Geboren op 24 mei, 11u42, 3330g en 52cm lang.


2 opmerkingen:

Marianne zei

gefelicteerd met jullie prachtige zoon

Enny zei

Ooooh Veerle, wat een schatje !! Nogmaals van harte proficiat ! Ik hoop dat mijn kaartje ook aangekomen is, ik had het net voor mijn verlof (begin juni) opgestuurd. Je zal het nu wel heel druk hebben, maar voor zo'n lief kereltje heb je dat over hé ! :)))) Groetjes, Enny