Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 2 oktober 2014

China album deel 1

De komende dagen toon ik u mijn scrapalbum met de foto's van mijn China trip in april dit jaar. Toen moest ik voor mijn werk 2 weken naar China en had ik ook 1 vrije zondag waarbij ik toch een aantal dingen kon bezoeken.
Papier is hoofdzakelijk Graphic 45, "Bird Song".
Hier en daar een pagina van Websters pages, Simple Stories. Ook hier en daar gebruik van washi tape en een paar leuke accessoires : stickers, oriental stencils, .... ook een paar authentique dingen in het album verwerkt als herinnering... de vliegtickets, de stokjes :-)...

Veel kijkplezier de komende dagen :-)
 










Geen opmerkingen: