Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 4 juli 2014

boekenfestijn!

Dag iedereen,
 
Als lezer én knutselaar kan ik het niet maken niet langs te gaan op het boekenfestijn, zeker omdat het op amper 5 minuten van mijn deur is :-) Dus daar neemt een mens al eens een dagje verlof voor.
Doel deze keer : scrap-albums scoren! Ik had al een hele stapel lo's liggen die lagen te wachten op een album, dus dat was de prioriteit. Gelukkig heb ik er heel wat gevonden en deze keer was er ook veel aanbod van papierblokken. Ook leuk natuurlijk :-)
Na het hobbyshoppen, eerst naar de auto om alles te lossen en dan terug naar binnen voor de boeken, want anders kon ik het niet meer dragen....
Gelukkig ook met de boeken aardig geslaagd met een paar leuke chicklits, een paar thrillers en ook voor S 2 historische romans die op zijn lijstje stonden gevonden. Iedereen content. Ik zou zeggen, Boekenfestijn, tot in december!
 
 
 

1 opmerking:

Natalie zei

Leuk hè, het boekenfestijn! En je hebt weer behoorlijk veel gevonden zo te zien. Heel veel leesplezier ermee!