Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 29 mei 2014

Scrapmarathon bij Daphné, deel 1

Dag Iedereen,

Omdat ik begin mei net terug kwam uit China, moest ik forfait geven op de crop bij Daphné. Maar geen nood, uitstel tot het weekend erop waar we met ons tweeën een scrapmarathon hielden. Van zaterdagavond tot zondagmiddag heerlijk aan de scrap.

Met het idee "gebruik je ouder materiaal" had ik een doos met al mijn bobunny papier meegenomen, en mijn bak foto's. Het resultaat is dat ik aardig wat oudere foto's weggescrapt heb, allemaal met BoBunny papier, en verder stickers gebruikt, meestal ook Bobunny,....kortom, een mooi resultaat van meer als 20 lo's en dat met hoofdzakelijk ouder materiaal.

Hier deel 1 van de resultaten.

 

Onder invloed vanDaphné, ook eens de felle papiertjes gebruikt en dus ook een aantal lo's zonder witte cardstock. Op deze onderstaande lo is zelfs heel wat washi tape gebruikt....

 




1 opmerking:

Natalie zei

Kleurrijk! Mooie LO's weer!