Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 3 april 2014

scrappen : truttenweekend deel 1

Dag iedereen,


Het voorbije weekend stond er een eerste editie kempenscrapweekend op de agenda. Super leuk dat onze kempische collega's in navolging van ons jaarlijkse west vlaamse weekend nu ook in hun regio een weekend organiseerden.
Aan zo'n weekend gaat heel wat voorbereiding vooraf, zeker voor de organiserende mensen, maar ook voor de "gewone" deelnemers....Wat neem je mee, waar ga je aan werken, wat wil je zeker doen,....wat neem je mee als back-up....

Tijdens het overlopen van mijn foto's en onafgewerkte projecten kwam ik de foto's tegen van ons "truttenweekend". Dit is een weekendje dat ook in het kader van scrappen staat met Daphné, Vicky en mezelf en Martha, de hond van Daphné ergens in de Ardennen. Vorige zomer was het de eerste keer, en zaten we tegen Aywaille, Luik. Je moet weten dat TRUT bij ons staat voor 'truly respected undeniable topfriend' en dus een positieve benaming is :-)

Ik dacht eraan die foto's mee te nemen naar het kempenweekend, maar terwijl ik op zoek ging naar bij passend papier, had ik al zo'n zin om te scrappen, dat ik er gewoon al aan begonnen was en voor ik het wist waren de foto's weggescrapt en zijn ze dus niet meer mee gegaan naar de kempen. Maar geen nood, nog andere dingen genoeg en ik heb aardig wat gedaan. Die creaties zien jullie ook gauw passeren. Maar dus eerst de foto's van vorige zomer, gescrapt met de "Oliver" lijn van MME, te verkrijgen bij Creanijn.

Deel 1 van de lo's :






1 opmerking:

Natalie zei

Mooie LO's, en wat een mooi papier!