Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 2 januari 2014

Wishing you ...

 
Dag iedereen,
 
 
Ik ben aan de slag gegaan met een paperpad van studio light. Ik heb een paperpad met paars/groen tinten. Ik was op een cropje bij Els en daar had ik een vel met prentjes in paarstinten mee genomen van Gerda's hobbyshop en zo de kaartjes voorbereid. Later thuis afgewerkt met embelishments en bloemetjes. En zo is het bakje weer wat aangevuld. De andere kaartjes komen snel voorbij.
 
 
 






2 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een gave kaart, die kleuren combi
is ook echt geweldig !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Ans Gilbert zei

Hoi Veerle,
Je kaartje is prachtig, ik heb dat paperpadje ook gekocht, zulke mooie kleuren..
Wens je een gelukkig, gezond én creatief 2014, groetjes Ans