Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 12 november 2013

konijnenopvang

Dag iedereen,


Ik werk in mijn vrije tijd mee aan "het vrolijke konijnenhol", een opvang voor gedumpte en ongewenste konijnen. Wij draaien volledig op giften en sponsoring, dus wil ik graag een oproepje doen aan mijn blogvolgers en -lezers.
 
Jullie kunnen helpen door deel te nemen aan onze digitale loterij :
 
Of uiteraard kunnen jullie altijd een storting doen ten voordele van onze opvang :
BE89 9730 8729 5485 - (IBAN ARSPBE22)

Ook verkopen wij hele leuke kalenders in twee formaten :

De eerste is  18 bij 18cm en kost 8.5 euro (1 pagina per maand) :


De tweede is ongeveer 30 bij 30 en kost 12.5 euro (1 pagina per maand) :
 
Dus een warme oproep aan vrienden, familie, collega's en alle bloglezers om ons te steunen :-)
contacteer me op veerlerousseeuw@hotmail.com

groetjes
Veerle


Geen opmerkingen: