Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 24 november 2013

Kerst!

Dag iedereen,


Voor het kerstevent bij Cart'n scrapart dat gisteren plaatsvond heb ik een aantal dingen ineen gestoken. Ik zal ze ook op mijn blog tonen.

Je kan de blog van de winkel hier vinden :
http://cartnscrapart.blogspot.be/

en de facebookgroep hier :
https://www.facebook.com/groups/358839024164499/

Mijn eerste creatie is een kaartje

Op deze kaart heb ik een aantal joy! stansen en stempels gebruikt en verder Marianne Design stansen. De bloementoef is van WOC en Magnolia, de ticketstempel is een freebee van het internet. Het papier is van Prima.


De andere creaties toon ik later nog wel :-)

groetjes

2 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Heerlijke kersktaart Veerle... mooi gemaakt en lekker vrolijk!

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaar is dit, super !
Gezellige (knutsel) zondag nog ☺
Liefss van Erica ☼