Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 24 november 2012

nog eens update!

Hallo iedereen,


Alweer veel te lang dat ik nog eens blogde. Ik ben wel creatief bezig geweest, maar meestal komt het er niet van om alles hier te tonen. Of de creaties zijn voor DT werk en kan ik niet altijd direct tonen, en daarna vergeet ik het :-)

Bij deze even de schade inhalen en een paar berichten plannen.

Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van de geboorte van Michiel, zoontje van Kathleen en Kristof, broertje van Marie!

En deze voor mijn nichtje Hanne, dochtertje van mijn broer. Niet helemaal mijn stijl maar ik heb de stijl van de geboortekaart gevolgd en zo de kaart gepersonaliseerd.
 
DT kaart voor cart-n-scrapart. Kerstkaart met Maya papier.
 
Ook voor DT van Cart-n-scrapart een halloweenkaartje. Normaal maak ik dit soort kaarten niet, maar deze keer toch een uitzondering gemaakt. Een neutrale tekst op gezet en zo gebruikt om naar vriendin te sturen.
 
de andere kaarten plan ik in voor wat later  :-)
 

3 opmerkingen:

daphné zei

dat laatste kaartje staat hier nog steeds op de schouw te blinken, nog niet aan het lint geraakt

Connie Leman zei

Mooie kaartjes laat je hier zien Veerle !! Vooral ook die kerstkaart met het Maya papier vind ik super ! Groetjes en liefs, Connie

maria's knutselplezier zei

Je maakt prachtige kaartje Veerle, die zo verder dan kunnen we nog meer genieten van je mooie creaties!!!

Groetjes
Maria