Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



maandag 16 juli 2012

Nog meer kaarten

Ben blijkbaar in kaartjes - mood want hier is nog een serie :-) Niet allemaal 3D, 't is een beetje een mix. Ondertussen zondag familiefeestje gehad en zoals verwacht is mijn kaartenbakje aardig geplunderd, en vooral de 3D kaarten waren in trek. Dat had ik weer goed voorspeld en gelukkig net op tijd een voorraadje aangelegd. Nu dus weer een leeg bakje, maar weer beetje centjes om nieuwe leuke spulletjes mee te kopen :-)






Ondertussen is mijn congé begonnen. Thuis voor 2 weekjes. En 't verlof is al goed ingezet : vrijdagavond bij Isabel 2 studio Calico kits gaan oppikken die daar al een tijdje lagen. Ook een paar ponsen opgepikt die ik gekocht had.
Zaterdag dagjebij Evelyn doorgebracht : al het hobbymateriaal mooi gesorteerd en gelabeld. En 's avonds nog een paar afdrukjes gemaakt van de nieuwe magnolia kit :-) Daar ben ik nu vollop mee bezig, dus  die zien jullie gauw verschijnen.
Zondag was er het familiefeestje, waar ik dus aardig wat kaarten verkocht heb. Vandaag lag de NOOK kit in de brievenbus. En zo blijft het een creatief getint verlof :-))

Tot gauw, als ik de magnolia kaarten show!



Geen opmerkingen: