Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 21 augustus 2011

ATC's en kaartjes

Dit weekend aan het spelen geweest met distressinktjes. Een paar atc's geinspireerd door Mariëtte Van Leeuwen....



lijfjes met perfect pearl makers


en kaarten ook met distress achtergrond en de eerste met VIVA stempels


deze met een plaatje van graphic 45 en achtergrond door cuttlebug gehaald . Deze kaart is geinspireerd door Ilse De Coster.


tot een volgende!

8 opmerkingen:

Pauline zei

Mooi!

Monique zei

Allemaal heel erg mooi!

Marianne zei

die atc's zijn prachtig. Lukt dat goed met die perfect pearls?

Marleen zei

Prachtige atc's heb je gemaakt en natuurlijk zijn ook je karten heel mooi. Groetjes Marleen Berneel

Teerg zei

Dag Veerle,
Wat zijn de ATC's prachtig!! Echte kunstwerkjes!!
De kaarten vind ik ook erg mooi en origineel gemaakt!!
Groetjes GReet

sarams1987a zei

waw, ziet er heel mooi uit, ik hou van de vlindertjes. prachtig gedaan.

Mvg Sarah

Mariëtte zei

Hoi Veerle, wat leuk dat ik je heb kunnen inspireren! Ik vind ze heel mooi geworden!

Groetjes, Mariette

Ellie Knol zei

Prachtige kaarten!

Je vroeg of ik de kaarten had gemaakt met distess stains, nee, het is gedaan met distress inkt (sponzen).

Anngezien je een no-reply blogger account hebt, kan ik je niet rechtstreeks terugmailen, en doe ik het dus via je blog.
Wil je het veranderen - de no-reply- dan geef maar een gil, is wel zo makkelijk als je vragen aan andere bloggers vraagt...