Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



woensdag 1 december 2010

creatieve tijd

Hello iedereen!


Ongelooflijk maar waar : ik ben terug creatief actief geweest :-) Een paar steekjes bij gezet op de lap van de kittens in a row. Dit kan jammer genoeg enkel in het weekend, want met dit weer is het in de donkerte vertrekken en in de donkerte thuis komen....en dus niet genoeg licht om te borduren.

Wel heb ik gisteren een beetje gescrapt!! Maar....te donker voor foto's... :-)) die hebben jullie tegoed van me....

Ondertussen denk ik dat ik mijn keuze gemaakt heb van meubeltjes voor de hobbykamer....dus dat komt ook nog!

groetjes

Geen opmerkingen: