Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 30 juli 2010

fishing

Nog steeds vol goede moed om de stash te verminderen nam ik tijdens mijn weekje verlof in eind april deze erbij. Een klein pakket van dimensions.

Op het einde van dat verlof was dat de status :
en hier ben ik gisterenavond gestrand :

Hij schiet dus ook aardig op en 't zou natuurlijk wel leuk zijn mocht hij tegen zondagavond af geraken. Jammer genoeg zijn we deze namiddag/avond niet thuis.
Ik ben ook van plan een nieuwe status van mijn stash op te stellen met bijhorende foto's. Misschien ook wel handig om in excell te gieten en er een overzichtelijke lijst van te maken, want op den duur weet een mens niet meer wat hij allemaal heeft ....
Zou ik nu nog eens surfen naar de site van sew and so....hmmm.... :-)


Geen opmerkingen: