Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 2 mei 2010

ATC's




Gisteren gezwoegd op een reeks ATC's. Thema was 'vuurtoren' en ik heb er een aantal de vuilbak in gekieperd voor ik bij deze uit gekomen ben. Een nieuwe stijl uitgeprobeerd naar aanleiding van deze link
een zeer getalenteerde dame en ik heb haar techniek een beetje proberen te gebruiken : achtergrond met gesso en stempels uiteraard, vintage plaatje, gebruik maken van stickels, stukje kant....
ze komen erg romantisch over, maar ze hebben wel iets vind ik. Hopelijk vinden de ontvangers ze ook geslaagd!

1 opmerking:

Marianne zei

wauw, ze zijn heel mooi geworden hoor Veerle