Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 15 maart 2009

nog meer updates!

Nog een lo met de nieuwe BG lijn, Marrakech. Gebruik gemaakt van een schets van op pagemaps, misschien daarom iets drukker als mijn 'gewone' stijl. Foto's van tijdens de huwelijksreis....

Update van de kikkers... Het schiet al aardig op, ik moet mijn patroon aan de rechterkant nog inscannen om het laatste deel aan te vatten
Nog eens een klassieke trouwkaart gemaakt, met een 3D plaatje. Volgende week is er een familiebijeenkomst en er is gevraagd om het voorraadbakje mee te brengen, dus dan moeten we zorgen dat het vol zit :-)

1 opmerking:

Krisje zei

Mhmmm, ik vind je marrakech LO's super :D