Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 15 februari 2009

CREATIES

Hallo, Weer een weekje verder en weer even de tijd nemen om de blog te updaten. Ik weet dus echt niet waarom, maar bepaalde foto's wil blogspot enkel gedraaid weergeven :-( Als iemand tips heeft, please mail me !

Eerste werkje is een lo gemaakt adhv een schets van Daphné, en met materiaal van in2hobby. Papier is cosmo cricket. De lo gaat over onze rode auto, die we op 12 november vorig jaar naaar de garage brachten om in te wisselen voor onze nieuwe Yaris. Het is dus een vaarwel lo van deze auto waar ik heel graag mee gereden heb! (gedraaide foto, sorry)

een borduurkaart tussendoor
en een embos kaart voor een geboorte, want ik blijf maar vragen krijgen voor geboorte kaarten en huwelijkskaarten...


Dit is een ander kaartje met papier en stempel van imaginisce. Super cute die stempel hé?


Hier kaartjes die ik al even terug maakte voor de hoge hoed op de yahoo groep, thema narcissen...

(ook gedraaid, sorry)
Linda vond de Parijse atc zo leuk dat ze er ook eentje vroeg om te ruilen, dus deze nog extra gemaakt:


En deze drieluik voor een ruil gemaakt. Ze zijn dus ook al weg :-) Thema Cassablanca

2 opmerkingen:

Resie06 zei

amai veerle der zitten weer schatjes tussen hé zeg!

Karin zei

Wat een prachtige kaartjes weer veerle, top!

Groetjes karin