Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 4 juli 2008

organisatie en kaartjes

Ik krijg regelmatig vragen over hoe ik mijn materiaal stockeer... Bij deze eens een paar foto's genomen :

Mijn lintjes gaan op bobbins in een garendoos : erg handig! Ben blij dat ik dit systeem ingevoerd heb. Vroeger zaten ze op kleur in grote bokalen maar begin maar te scharten op zoek naar dat ene lintje dat natuurlijk net onderaan zit.... (ondertussen zitten de 2 dozen wel vol :-p )

De bloemen gaan op kleur in bokaals van IKEA. Super handig. Zeker voor een bloemenmens als ik :-)


Dit kaartje heb ik gemaakt op de opendeur bij in2hobby. Toch één kaartje volledig afgewerkt gekregen :-) Voor de rest veel stempelafdrukjes ingekleurd maar niets meer afgewerkt...

Deze is gemaakt met papier uit een kit en was voor een swap : roze groen.
DAt was het voorlopig, nu nog maar eens mijn hobbytafel opruimen... 't is weer dringend nodig :-/

5 opmerkingen:

Bieke zei

Goed georganiseerd! Mijn lintjes zitten ook in zo een systeem opgeborgen.
Mooie kaartjes!

Je hebt trouwens een award gewonnen! Proficiat!
Kijk even op mijn blogje.

ScrapMartine zei

Hoi Veerle,

Ook van mij krijg je een award! Kijk maar snel op mijn blogje.

Ik heb trouwens mijn lintjes nog wel in bokalen op kleur. Vind het zo leuk om naar te kijken als ze staan te pronken in mijn kast hihi.

Grts,
Martine

Krisje zei

Gho,mijn lint zit al op kaartjes, maar de doos die ik ervoor voorzien had is natuurlijk niet goed, lol. Moet toch nog eens naar veritas gaan kijken voor een andere. Dit weekend is de doos omgevallen met lint, en hebben de katten echt een feestje ermee gehouden :p Heel de living onder het lint ;-)

Andrea zei

Wow, great cards.
xAndrea

Lies zei

Hooooooo Die zijn zo mooi! Leuke kleurtjes! Ik ben fan van je werk!

Groetjes

Annelies