Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 10 juni 2008

kaartjes

Hallo iedereen,


Eerst weer een update van de kaartjes.
De eerste is gemaakt voor een swap : ik ontving een schets en moest daarmee aan de slag. De kaart gaat naar de persoon van wie ik de schets kreeg. Zelf stuurde ik ook een schets naar iemand en daar mag ik ook een kaart van verwachten...Deze is gemaakt met restjes van de cardkit van een tijdje terug... Verder nog een kerstkaartje gemaakt. We moeten meeblijven met de kerstuitdaging op de yahoo groep... Deze is gemaakt met een malletje van Evelyne. We hebben zaterdag samen wat geknutseld en dit is één van de resultaten.Het is een mal van Joy! Ik vind het een erg mooie mal en denk dat ik ze nog wel eens zal gebruiken. Verder eens een niet traditioneel kerstkleur :Oranje! Paste wel goed bij dit plaatje en geeft een verrassend effect vind ik...
Omdat er maar mensen blijven trouwen in mijn omgeving :-) nog maar een trouwkaart. Deze is voor mijn neef die zaterdag trouwt. Hij is geinspireerd op een kaart uit cards only tijdschrift.Even een detailfoto genomen van de transparante knoop met veiligheidsspeld en bloembinddraad en een strikje...


Voor de kaarten is dit alles voor nu. Of toch van wat ik mag laten zien, want achter de schermen blijven we druk bezig met de opendeur van zaterdag bij Wendy en Bruno, die nu wel erg dichtbij komt :-)

Geen opmerkingen: