Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 29 juni 2008

allerlei dingen ontvangen de laatste weken

Hallo,

Ik heb de laatste tijd wel een aantal kaarten en ATC 's gekregen die ik nog niet liet zien. De eerste is de roze-groen kaart van de swap die ik kreeg van Ria. Bedankt Ria, hij hangt aan mijn lijntje!

Dan mijn allereerste ATC kreeg ik van Linda!!
De tweede van Evelyne! (sorry voor de slechte foto, kreeg hem er niet beter op)
en nog eentje van Wendy, die vond ik ZO mooi!!!! Ik heb de stempel ondertussen ook gekocht en ben aan het experimenteren....Bedankt Wendy, jij hebt nog eentje tegoed!
Deze kaart kreeg ik van Janneke, ook naar aanleiding van een schets swap! Is hij niet prachtig??
Dat was het ! Mijn lijntje hangt weer aardig vol met deze mooie kaarten!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nice blog. Thats all.

Wendy zei

Hele mooie dingen heb je gekregen hoor, leuk !!!

Groetjes,
Wendy en Bruno

Janneke zei

Fijn dat mijn kaartje prachtig vind, altijd leuk om te lezen ;)

Groetjes van Janneke

Krisje zei

Vind idd het laatste kaartje heel mooi! Vooral die swirl.