Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 9 mei 2008

scrapupdate!

Hallo iedereen,

Weer wat scrapwerk te showen! Eerste lo is er eentje van ons Luna, die is geobsedeerd door de hendel aan de bureautstoel... Papier is chatterbox.Ik vind hem zelf iets minder, de kleuren zijn wat saai...Letters van "a chair" zijn thickers in vinyl, chair is bewerkt met witte glazepen




Een lo'ke ter gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder. Met dreamstreet papers. Prachtig papier!!

Een kader gemaakt voor moederdag met foto's van mijn man en ik, en mijn broer en zijn vriendin.

Lo'ke over een scrapdagje met een vriendin. Papier van Chatterbox, letters zijn opnieuw thickers.


Lo'ke met Prima marketing papier, "whisper", cirkels met 3D verf, en letters zijn grungeboard letters die bewerkt zijn met distressinkt (vintage photo , fired brick ) , stickels en glossy accents van ranger


groetjes
Veerle

2 opmerkingen:

daphné zei

ach, ik begin in herhaling te vallen, maar wat zou het, wederom hele mooie lo's, ik zou zelfs het woord prachtig in de mond durven te nemen.
zozo, de glossy accents van ranger, hmm, heb daar precies nog van gehoord, tiens tiens
ik vind de eerste wel geslaagd, idd, de kleuren zijn niet echt zoals we van jou gewoon zijn, maar hij mag toch gezien worden zonnige scrappige groetjes

Krisje zei

vind die van Luna toch echt geslaagd hoor. De foto's zijn redelijk actief, dus mag dat papier wat minder. Leuk verhaal en dito herinnering ;-)