Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 6 mei 2008

Scrappen!

En dus ook weer een update over het gescrap!

Eerst de foto's van de dare-to-do 2 box van Wendy en Bruno. Deze keer was het projectje een heuse doos!! Zie hier de foto's van mijn creatie. Ik heb er een doos van gemaakt om mijn stempelafdrukjes in te bewaren en te ordenen. Wat de andere DT leden ervan gemaakt hebben vind je hier.























Verder ook nog de uitdaging gemaakt van het forum van Wendy en Bruno. Deze keer was het een schets. Ik heb een paar elementen weggelaten, omdat ik wel van strakke, eenvoudige lo's hou. Foto's gebruikt van de hobbydag bij Wendy en Bruno een tijdje terug. Het papier komt ook uit hun winkel, prachtige lijnen van dreamstreet papers. Deze lijn heet 'Rue'



Ook nog een spread gemaatk met de eerste oude foto's die ik van mijn pa kreeg. Hij scande alle oude dia's in en zette ze om in digitale files. Ikheb er natuurlijk een groot deel laten van ontwikkelen en nu dus de eerste lo mee gemaakt. Foto's van toen ik anderhalf was, begin 1982....Ik was net 'groot' genoeg om onder de tafel door te kunnen fietsen....





Dat was het voor het scrapwerk!

1 opmerking:

Tante Kaat zei

leuke box Veerle ! knap gedaan !