Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 22 april 2008

DTD 2!

Zaterdagnamiddag was er het borduurnamiddagje bij Wendy en Bruno. Ik heb niet zo heel veel steekjes gezet want er was ZOVEEL nieuws binnen gekomen in de winkel dat er aardig wat snuffeltijd nodig was om alles eens van dichtbij gezien te hebben! Ik kon het uiteraard niet laten en heb weer prachtig papier meegenomen en ook nog wat van de lijnen die ik al gebruikte voor de trouwfoto's...
En er stond ook nog een bestelling klaar die ik nog moest meenemen....kortom...ik kan weer verder :-)

En na de borduurnamiddag was er de eerste bijeenkomst van het nieuwe DT. Het was helemaal super! Brainstormen over DTD3, de opendeur die eraan komt, de beurs in september.... Heel leuk allemaal en vooral : Ik kreeg, samen met Els, de DTD2 mee! En ben er natuurlijk zondag direct mee gestart. Ik heb vandaaag mijn projectje afgewerkt, maarrrr ik mag natuurlijk nog niets laten zien tot de box verstuurd is en dat is volgende week! Dus bereid je maar voor op foto'kes volgende week!

Geen opmerkingen: