Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 5 februari 2008

getagd

Ik ben ondertussen 3 keer getagd, dus zal er toch moeten aan geloven vrees ik...

1. Je moet de regels posten voordat je je antwoorden geeft.
2. Je moet een ding over jezelf opnoemen met iedere letter van je middelste naam. (Als je geen middelste naam hebt, gebruik je je meisjesnaam).
3. Nadat je getagged bent, moet je je blog updaten met je middelste naam en je antwoorden.
4. Op het eind van je post, moet je net zoveel personen "taggen" als er letters zitten in je middelste naam. (Laat wel even een berichtje achter op hun blog dat je ze getagged hebt en dat ze de regels op je blog kunnen lezen....)

Mijn meisjesnaam, die is wel lang hé....soit, we zullen proberen

R van reizen. Ik reis graag, maar kom ook graag terug thuis. En het hoeft echt niet altijd erg ver weg te zijn. We hebben een leuk adresje in Normandie waar we echt in de middle of nowhere zitten en daar blaas ik graag eens uit.

O van onderwijs, binnenkort ga ik naar de avondschool een cursus photoshop volgen samen met mijn vader. Ik kijk er echt naar uit. Het is maar voor een paar maand maar lijkt me zo super.

U van uitdaging, ik ben bezig met de uitdaging van paperadventure. Het is de eerste keer dat ik zoiets doe en het bevalt me wel. Ik ben wel niet elke week mee maar ben ook later gestart, en de deadline neem ik minder nauw. Op mijn eigen tempo dus, maar het houdt me wel aan de scrap!

S van scrappen, een leuke hobby van me die soms wat uit de hand loopt....naast de andere hobbies probeer ik er wel tijd voor te maken

S van stempelen, ik wil me graag wat meer gaan verdiepen in het stempelen. Je kan er heel veel mee doen, dus lijkt me super. Experimenteren is hier de boodschap

E van embossen, dit is één van mijn favoriete technieken in het kaart-maken. Gecombineerd met snijden geeft dit prachtige resultaten!

E van echtgenoot :-) Sinds vorig jaar ben ik getrouwd en heb ik een officiele "echtgenoot" :-)

U van uitgaan, tegenwoordig gaan we niet meer zoveel uit. We worden oud zeker ;-) Soms verlang ik nog wel eens naar die ouderwetse scoutsfuifkes van toen.... Nu is het meer iets gaan drinken of afspreken bij iemand thuis voor een gezeldschapsspel

W van werken, ik hoop dat ik snel weer aan de slag kan. Ben nu al lang genoeg thuis. Natuurlijk zal ik dan wel minder hobby tijd hebben....

Zo dat waren mijn letters. Oef, ben eruit geraakt. Wie ik tag, weet ik nog niet, zal eens in mijn favo blogs moeten zoeken en ik post het snel!

tot blogs!

Geen opmerkingen: