Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



dinsdag 22 januari 2008

't is alweer een paar dagen geleden sedert de laatste post. Dat heeft hoofdzakelijk te maken met het feit dat ik nu vooral aan het borduren ben, en dan valt er natuurlijk niet zo snel iets te showen. Verder ben ik ook druk bezig met de voorbereidingen van het verjaardagsfeest van mijn ma...

Toch nog even een kaartje tonen. Alweer scrap, dus geen punten voor de gamu. Wel een uitdaging om met roze en zwart te gaan werken. De basiskaart is glanzend papier, maar dat is niet op te maken uit de foto. Het is vrij eenvoudig gebleven.

Verder de update van mijn kattenafghan. Deze week blok zes en zeven afgewerkt en al een stuk gevorderd met blok acht. In totaal worden het 16 blokken, dus bijna halverwege. Na blok acht gaat ie waarschijnlijk weer even de kast in.

Dat was het weer, tot blogs allemaal!

1 opmerking:

Wendy zei

Die is heel mooi die kattenafghan.
Groetjes,
Wendy en Bruno