Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



donderdag 17 januari 2008

kaartjes

Hallo,

Vandaag heb ik eindelijk de tulpen van Lanarte binnen gebracht bij de lijster. Benieuwd hoe dat gaat worden. Ik heb gekozen voor een passpartout en een fijn kleur boordje ertussen. Het zal nog wel een week of drie duren eer ik hem terug heb.
Blijkt dat ze daar in die winkel ook geurloze terpentine hebben!! Waar ik nu al zo lang naar op zoek ben! Maar, hij was uitverkocht dus ik hoop er mee te kunnen brengen als ik de tulpen ophaal.

Voor vandaag weer kaartjes. Gisteren de derde hondenkaart gemaakt. Een scrapkaartje dat uitstekend kan dienen voor een mannenkaart lijkt me.
Verder nog een geboortekaartje. Deze telt als vijfde kaart voor de GAMU. De onderkaart is bordeau maar lijkt op foto veel donkerder...
Ondertussen heb ik de poezenafghan weer boven gehaald. Dat is alweer een poos geleden. Het zou wel leuk zijn mocht ik er nog wat mee opschieten nu ik nog thuis ben.

Voila, dat was het weer. Tot blogs!

1 opmerking:

Caroline van Scrap2be zei

Jij bent goed bezig, hoor! Geniet er maar van, nu je er een reden voor hebt, al is het geen leuke reden helaas...