Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



vrijdag 4 januari 2008

kaartjes

Ik ben weer helemaal in de kaartjesmood. De inspiratie is er wel nog niet altijd, zit uren te bladeren in tijdschriften en forums en sites af te surfen om ideeën op te doen. Soms ook gewoon een leuke kaart namaken.... Moet kunnen zeker.
Hier mijn laatste creaties.

Jaja, ook de kerstkaarten zijn nog niet van de tafel geschoven. Op een groep is er een uitdaging om elke week minstens één kerstkaart te maken, dus die uitdaging zijn we met onze goede voornemens alvast aangegaan.

En op duizendpoot, nog een andere groep is het de bedoeling om zoveel mogelijk kaarten te maken met verschillende van je mallen. De bovenste kaart is alvast kaart met mal nummer drie.

De middenste, ja, gewoon, freestyle....

Tot blogs

2 opmerkingen:

pruts zei

die laatste vind ik de mooiste !!!
schattig !!!

Caroline van Scrap2be zei

Leuk met dat kantje! Erg romantisch, ook qua kleurenkeuze! Maar de laatste vind ik ook de allermooiste, 'k ben precies niet de enige, hihi!