Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 26 januari 2008

GAMU 6 punten

De kerstkaarten blijven in de running. Nog maar eentje met de cardkit, het materiaal ligt nu toch op mijn tafeltje.
Verder een derde fruitige kaartje. Dit is direct mijn zesde putn voor de GAMU. Een joy! mal die ik graag gebruik, verdwijnt nu in 'voorlopig niet meer te gebruiken' map....Ik ben gegaan voor mijn favoriete techniek van embossen en snijden, gecombineerd met een oud plaatje. Zo geraken die ook eens opgewerkt :-)

Ook nog een foto van de afgewerkte valentijn/huwelijkskaart. Vooraan wou ik nog cricut letters, die er nu op aangebracht zijn.Ik heb ze aan een lintje geregen en zo erop bevestigd.

Dan heb ik ook een spread gescrapt, maar die is voor Art noevoo, dus nog even wachten alvorens ik die mag posten.

Ik wil mijn scrapmateriaal een beetje gaan ordenen vandaag, dus weet niet of er tijd over zal zijn voor een kaartje of scrap, maar dat zien jullie later wel weer.

Tot blogs!

Geen opmerkingen: